2013. augusztus 9., péntek

tojásos szendvicskrém

ma egy finom kis reggelit dobtam össze nővéremnek és magamnak. a receptötlet a Tejutazás blogról származik, annyit változtattam rajta, hogy feketeborssal készítettem, mert sajnos elfogyott itthon a fehér, pedig azt jobban szeretem. mindenesetre egy ilyen négytojásos adag egy bőséges reggelire volt elég kettőnknek, pirítóssal, zöldséggel, ahogy kell. ugorjunk fejest a szendvicskrémbe!


Hozzávalók:

  • 4 tojás
  • 2 ek. majonéz
  • 1 mk. mustár
  • só, bors
Hogyan készítem?
Megfőzöm a tojásokat, majd villával összetöröm és összekutyulom a többi hozzávalóval.

+ tippek:
A Tejutazás blog szerzője savanyú uborkát ajánlott mellé, én pirítósra kentem és friss paradicsommal, zöldpaprikával tálaltam. Közben támadtak ötleteim, de a nagy sikerre tekintettel úgyis kell majd ilyet alkotnom egy párszor. Ki szeretném próbálni lilahagymával vagy snidlinggel, esetleg egy kis pirospaprikával.
összességében: nagyon gyors és annál is finomabb. tökéletes egy kis reggeli örömszerzésre. :)

2 megjegyzés:

  1. Ez jó ötlet, köszi! Néha bajban vagyok, hogy mit reggelizzek :)

    VálaszTörlés
  2. igazán nincs mit :) minden szerénytelenség nélkül, én minden reggel tudnám enni. :D

    VálaszTörlés